

Níže naleznete rady a tipy k vašemu robotickému vysavači:
Obecné požadavky |
Spárování vysavače |
Rady a tipy, problémy |
Ke stažení |
Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony s operačním systémem Android 8.0 a vyšší a IOS 11.0 a vyšší. Abyste plně využili všechny funkce aplikace a správně jim porozuměli, prostudujte si nejdříve pečlivě uživatelskou příručku k aplikaci ETA SMART.
Požadavky na Wifi síť
Lze vysavač používat i bez aplikace?
Ano. Nicméně pouze v režimu, kdy lze využívat pouze jeden typ úklidu (automatický úklid). Pro využití plného potenciálu doporučujeme vysavač používat společně s aplikací ETA SMART.
Pro první spárování robotického vysavače s WIFI sítí využijte UŽIVATELSKOU PŘÍRUČKU K APLIKACI ETA SMART, kterou naleznete v sekci "Ke stažení". Vždy se řiďte jednotlivými kroky v aplikaci ETA SMART.
Základním požadavkem je:
Jak mohu přispět k úspěšnému párování?
Pokud při párování něco vázne, zaměřte se na následující:
Duální Wifi síť:
Pokud ve vaší domácnosti máte inteligentní WIFI router, který automaticky přepíná frekvenci sítě mezi 2,4 GHz a 5 GHz ( v rámci jednoho SSID názvu sítě), může docházet k potížím při párování, nebo odpojování od internetu během provozu. Pokud nastávají tyto potíže, doporučujeme přepnout router na vysílání dvou samostatných frekvencí (SSID názvů), jedné na 2,4 GHz, druhé na 5 GHz a napárovat vysavač pouze na 2,4 GHz síť.
Toto nastavení se zpravidla nastavuje v administračním rozhraní WIFI routeru. Pokud toto nedokážete změnit sami, obraťte se na svého správce sítě, nebo IT specialistu.
Pro ovládání vysavače více uživateli postupujte následovně:
Pro snadnější zvládnutí procesu párování můžete zhlédnout toto instruktážní video.
Má vysavač nějakou funkci RESET pro odstranění různých potíží?
Ano, pro návrat do továrního nastavení podržte tlačítko návratu do nabíjecí stanice A7 po dobupřibližně 5 sekund. Po zaznění zvukového signálu tento krok zopakujte (znovu podržtetlačítko na 5 sekund). Tento postup může pomoci vyřešit některé obecné problémy a chyby.
Mohou se jednotlivé nadefinované zóny překrývat?
Ano.
První vytváření mapy
Při prvním mapování chování robota pečlivě sledujte a ujistitěte se, že jsou všechny překážky odstraněny (dveře otevřeny, uklizená podlaha apod.). Tím se vyhnete případným potížím a chybám ve vytvořené mapě.
Pro vytvoření mapy použijte funkci rychlého vytvoření mapy, při kterém vysavač neuklízí, ale nejprve scanuje dostupný prostor a poté se vrátí do nabíjecí stanice. Poté vytvoří mapu, rozdělí mapu na jednotlivé místnosti a ty barevně rozliší.
Mohu si definovanou zónu libovolně pojmenovat?
Ano, na výběr máte některé přednastavené možnosti názvu zón nebo si můžete vytvořit svůj vlastní název.
Proč se mapa smaže?
Pokud se objeví chybová hláška v aplikaci (vysavač se rozsvítí červeně), zkontrolujte uvedenou část vysavače a vyčistěte ji dle instrukcí v návodu k obsluze.
Okruh možných chybových hlášení:
Zmatený pohyb vysavače
Na vysavač nenalepujte žádné samolepky. Tyto samolepky mohou negativně ovlivňovat LIDAR senzory.
Aplikace se zasekává nebo „zamrzá“.
Proveďte restart aplikace i samotného robota. Pokud to nepomůže, tak restartujte i vaše smart zařízení.
Pohyb vysavače v aplikaci je „sekaný“ a má dlouhou odezvu.
Zkontrolujte sílu a stabilitu signálu vaší Wifi sítě. Je možné, že vysavač uklízí v místech s nedostatečným signálem Wifi sítě.
Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?
Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve vašem telefonu (např. instalace dalších aplikací, aktualizace systému apod.) nebo na Wifi síti. Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém telefonu či Wifi síti, aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte.
Pokud selžou všechny postupy a rady výše uvedené a vyloučíte chybu na straně Vašeho telefonu a wi-fi sítě, kontaktujte nás na emailové adrese vysavace@eta.cz.
Níže jsou k dispozici návody k obsluze ve formátu PDF. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.eta.cz na podstránce konkrétního vysavače.