Způsoby dopravy

 

Druh dopravy Co je možné doručit? Kdy bude objednávka doručena? Kolik zaplatíte?
Osobní odběr na prodejně malé domácí spotřebiče
(vysavače, kuchyňské roboty...)
převážně následující den ZDARMA
Rezervace zboží na prodejně (Expresní odběr) spotřebiče skladem na prodejně 30 minut ZDARMA
Prémiová doprava ETA Komfort velké domácí spotřebiče
(lednice, pračky...)
termín dle vašeho výběru 699 Kč
Běžná doprava ETA Standard velké domácí spotřebiče
(lednice, pračky...)
termín dle vašeho výběru 399 Kč
TOP TRANS velké domácí spotřebiče
(lednice, pračky...)
48 hodin od expedice 399 Kč
DPD Private - doručování balíků malé domácí spotřebiče
hmotnost zásilky max 30 kg
převážně následující den 99 Kč
Česká pošta - Balík do ruky malé domácí spotřebiče
(vysavače, kuchyňské roboty...)
převážně následující den 89 Kč
Česká pošta - Balík na poštu malé domácí spotřebiče
(vysavače, kuchyňské roboty...)
převážně následující den 89 Kč
Zásilkovna malé domácí spotřebiče
hmotnost zásilky do 10 kg
převážně následující den 59 Kč
Česká pošta Balíkovna malé domácí spotřebiče
hmotnost zásilky do 20 kg
převážně následující den 48 Kč 

Osobní odběr

Objednejte si zboží online a vyzvedněte na naší značkové prodejně ETA. Na prodejnu doručíme malé domácí spotřebiče (vysavač, kávovar, kuchyňský robot…). Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí následující pracovní den. O termínu vyzvednutí Vás budeme informovat smskou. Objednávka na Vás bude čekat 3 pracovní dny.

Expresní osobní odběr
(rezervace zboží na prodejně)

Zboží, které máme skladem na prodejně, pro Vás zarezervujeme. Již za 30 minut si jej můžete vyzvednout. O čase vyzvednutí Vás informujeme smskou. Na vyzvednutí zboží máte 3 dny.

Informace k dopravě velkých domácích spotřebičů.
Z důvodu, že značkové prodejny ETA nejsou logisticky uzpůsobeny k manipulaci s velkými a objemnými produkty (chladničky, pračky, sušičky…), není je možné v e-shopu rezervovat nebo zvolit osobní odběr na značkové prodejně ETA. Děkujeme za pochopení.

Prémiová doprava ETA Komfort

Prémiová služba ETA Komfort nabízí svým zákazníkům komfortní doručení domácích spotřebičů až do domu, bytu nebo kanceláře. Zboží je vždy doručeno v předem dohodnutý čas. Samozřejmostí u služby ETA Komfort je výpomoc řidiče, a to i v případě vynesení zboží do patra. Objednat lze i odvoz obalů nebo vysloužilého výrobku.

  • Zavoláme hodinu předem

Pracovník logistického centra se s vámi domluví na přesném datu a termínu dodání vašeho zboží minimálně den předtím, než dojde k jeho doručování. Hodinu před příjezdem Vám ještě zavoláme. V případě špatné průjezdnosti nebo nehody na silnici, kvůli které se může doručení zásilky opozdit, volá řidič přibližně 30 minut před dodáním přímo zákazníkovi, aby jej na případné zdržení upozornil.

  • Doručíme až do domu nebo bytu

Řidiči služby ETA Komfort Vám doručí objednané zboží až do domu, bytu nebo kanceláře. Řidič a jeho pomocník vám navíc donesou výrobek až na vámi určené místo, nemusíte se tedy bát, že zboží zůstane stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. Toto platí i v případech, kdy v domě není výtah nebo se zboží do výtahu nevejde. Službu však poskytujeme maximálně pro výnos do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše, je nutná adekvátní výpomoc ze strany zákazníka.

V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku, je taktéž nutné, aby byla zajištěna adekvátní výpomoc ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

  • Vybalíme a zkontrolujeme

Řidič přímo u Vás doma zásilku otevře a dodané zboží šetrně vybalí ke kontrole. Následně zboží porovná s dodacím listem. Vy si tak můžete zkontrolovat, zda se jedná o vámi objednané zboží, zda je například v požadované barvě a zda nedošlo k záměně výrobku. Dále se můžete ujistit, že dodaný výrobek je kompletní včetně příslušenství a nepoškozený. Teprve potom podepíšete „Předávací protokol“ o správnosti, kompletnosti a nepoškození výrobku.

Po rozbalení zásilky a následné kontrole kompletnosti jejího obsahu, Vám budou předány všechny potřebné doklady a záruční list. Ten Vám může řidič potvrdit hned na místě. Na místě také potvrdíte převzetí zboží.

DOPORUČUJEME! Provést kontrolu výrobku za přítomnosti řidiče přepravní služby. Případné poškození je možné řešit hned na místě s řidičem. Pokud je poškození značné a nemáte důvěru k řešení s řidičem, doporučujeme výrobek nepřebírat.

  • Zapojíme a nainstalujeme

Naši technici Vám zdarma usadí nový spotřebič, kam si jen budete přát, odstraní z něj ochranné a aretační prvky a připojí jej k elektrické zásuvce, případně k odpadu. Společně také vyzkoušíte první spuštění přístroje. Před samotným příjezdem našich techniků prosím zajistěte volný průchod k místu, kde budete chtít nový spotřebič umístit. Zároveň si zkontrolujte, že se v jeho blízkosti nachází elektrická zásuvka či potřebné odpady, ke kterým bude možné přístroj zapojit. Součástí základního zapojení není demontáž starých spotřebičů, proto je prosím před příjezdem našich techniků odpojte od ventilů a odpadů. Služba se vztahuje pouze pro volně stojící zboží, kategorie myček, praček, sušiček, lednic.

  • Odvezeme obalový materiál

Po rozbalení a základní instalaci spotřebiče si veškeré obaly, které zbydou, odvážíme. Nemusíte se bát, nic po nás nezůstane.

  • Odvezeme starý spotřebič

Pokud jste se rozhodli vyměnit starý výrobek za nový, nedělejte si starosti s jeho odvozem. Váš starý a vysloužilý spotřebič odvezeme a postaráme se o jeho ekologickou likvidaci.


Podmínky pro převzetí vysloužilého výrobku

  • Zpětně odebraný elektrospotřebič nesmí být poškozený nebo v rozebraném stavu. V případě nedodržení této podmínky může řidič odmítnout převzít takovéto zařízení.
  • Spotřebič musí být odpojen od ventilů, odpadů a el. sítě.
  • Chladničky a mrazničky musí být zbaveny námrazy a bez potravin.
  • Rozebraný nebo jinak nekompletní elektrospotřebič je odpadem, takové elektrozařízení od Vás nemůžeme odebrat a s jeho likvidací se obraťte na společnosti, které se zabývají nakládáním s odpady.

Základní zapojení u vybraných spotřebičů

Zapojení lednice: novou lednici Vám usadíme do roviny a vybalíme všechny vnitřní police a šuplíky. Lednici tak bude potřeba pouze připojit k zásuvce s elektrickou energií. Toto zapojení však naši technici při instalaci neprovádějí, jelikož chladicí kapalina v kompresoru se musí po převozu a před samotným spuštěním lednice nejprve ustálit.

Zapojení volně stojící myčky, pračky nebo sušičky: nový spotřebič Vám rozbalíme, odstraníme všechny aretační a ochranné prvky a umístíme jej do roviny. Rovněž provedeme připojení na odpad, vodu a do elektrické zásuvky. Následně naši technici odzkoušejí, zda je v pořádku těsnost ventilu a vyčkají na rozsvícení spotřebiče. Tím si ověříte jeho funkčnost. Dále již pokračujete podle přiloženého návodu.

POZOR! Naši technici nejsou vybaveni redukcemi či jiným instalačním materiálem a bude-li takový při připojení spotřebiče potřeba, je nutno, aby jej zákazník měl zajištěn. V opačném případě se může stát, že služba instalace nebude provedena.

Cena Komfortní dopravy: 699 Kč.

*instalace neplatí pro vestavné spotřebiče, u kterých je potřeba odborná instalace.

Běžná doprava ETA Standard

Při výběru dopravy ETA Standard má zákazník zajištěno doručení všech typů domácích spotřebičů (včetně chladniček, praček, mrazáků aj.) až za první uzamykatelné dveře. 

Termín doručení si zákazník dohodne s naším operátorem, který jej bude kontaktovat v dohledné době po odeslání objednávky. Výběr termínu a času může být omezený. Běžná doba dodání u Standardní dopravy je v průměru 7 dnů od objednávky pro zboží skladem. 

Součástí této dopravy je také možnost odvozu vysloužilého spotřebiče k ekolikvidaci ZDARMA. Před odvozem je třeba tento starý spotřebič připravit. Odpojit jej, demontovat a připravit k odvozu před první uzamykatelné dveře. V případě odvozu staré chladničky je třeba spotřebič odmrazit.

Cena dopravy ETA Standard: 399 Kč.

Pokud chcete využít pro přepravu zakoupeného zboží služeb České pošty, zásilka musí vážit maximálně 30 kg. Pokud Vaše objednávka tento parametr splňuje, pak si stačí vybrat mezi třemi variantami doručení – Do ruky (do práce, do zaměstnání), Na poštu nebo Do balíkovny.

 

Nechejte si poslat balíček domů nebo do práce. Česká pošta doručí balíček na jakoukoliv adresu nejčastěji další pracovní den. Na webu nebo v mobilní aplikaci si navíc můžete změnit termín i způsob doručení.

Cena služby: 89 Kč

Služba balík na poštu Vám umožňuje se rozhodnout, kdy a kde si Váš balík vyzvednete. Sami si totiž určíte, na kterou poštu Vám zásilka bude doručena a následně si ji vyzvednete v pro Vás přijatelném termínu.

Cena služby: 89 Kč

Vyberte si ze široké sítě výdejních míst Balíkovny. Balíček nemusíte vyzvedávat pouze na pobočkách České pošty, ale i mimo ni, třeba na čerpací stanici.

Cena služby: 48 Kč

 

Raději byste si místo čekání na kurýra vyzvedli balíček cestou z práce nebo obchodu? Žádný problém. Objednané zboží Vám pošleme do vámi vybrané pobočky Zásilkovny s hustou sítí výdejních míst po celé České republice.

Tato služba je dostupná pro zásilky o hmotnosti do 10 kg s maximální délkou nejdelší strany 110 cm anebo součtem všech stran do 130 cm.

Po odeslání vaší objednávky do zvoleného výdejního místa Zásilkovny obdržíte trasovací číslo pro sledování zásilky a heslo, na základě kterého Vám bude zásilka vydána. Zásilkovna standardně doručuje balíčky již do druhého dne, kromě víkendů a výjimečně i velmi exponovaných období (například těsně před Vánoci).

Cena služby: 59 Kč

 

Základní služby nabízené společností DPD:

  • zásilka Vám bude doručena do druhého pracovního dne, kdekoliv po ČR
  • nebudete-li zastiženi, pokus o doručení může být opakován až třikrát
  • zboží můžete pojistit až do výše 50.000 Kč, může přitom vážit max 30 kg
  • každý pohyb zásilky můžete sledovat on-line (www.chcisvujbalik.cz)

Balík služeb navíc v rámci služby DPD Private:

  • den před termínem doručení budete informováni SMS zprávou nebo e-mailem
  • v den doručení obdržíte upřesnění doručovací hodiny (s tříhodinovým rozptylem)
  • pokud Vám termín doručení nevyhovuje, jednoduše jej změníte
  • o každé změně v doručování zásilky budete informováni (změna termínu, neúspěšný pokus o doručení apod.)

Cena služby: 99 Kč

 

Základní služby nabízené společností TopTrans:

  • pohyb zásilky můžete sledovat online na www.toptrans.cz a získáte zároveň i kontakt na řidiče, který bude balík doručovat
  • zboží Vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu
  • řidič Vás bude cca 1-2 hodiny před doručením zásilky kontaktovat
  • není-li zásilka doručena, získáte pomocí SMS zprávy kompletní informaci o tom, proč k jejímu doručení nedošlo (příjemce nezastižen apod.)

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě jakýchkoliv pochybností o stavu zásilky doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.

U společnosti TopTrans nelze přiobjednat doplňkové služby.

Cena služby: 399 Kč