ETA obhájila titul Nejdůvěryhodnější značka, letos už počtvrté

 

Čeští spotřebitelé letos opět zvolili značku ETA nejdůvěryhodnější značkou v kategorii malých domácích spotřebičů. Své prvenství si tak ETA drží již čtvrtým rokem.

Nejdůvěryhodnější značka 2019

Jedna z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na důvěru spotřebitelů u nás, kterou každoročně pořádá společnost ATOZ Marketing, již má své vítěze. Více než 4000 českých spotřebitelů hodnotilo přes 600 značek, aby z nich vybrali ty nejdůvěryhodnější, mezi něž se již počtvrté zařadila i ETA. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se konal ve čtvrtek 7. listopadu 2019, letos poprvé v Národním domě na pražském Smíchově.

Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2019 převzal za značku ETA obchodní ředitel společnosti ETA a.s. Daniel Nový.

Ocenění nejdůvěryhodnější značka 2019 převzal obchodní ředitel ETA Daniel Nový

Děkujeme za projevenou přízeň, která je pro nás znamením, že nás naše hlavní hodnoty zahrnující kvalitu, tradici a inovaci vedou tou správnou cestou – tedy nejen do českých domácností, ale i do srdcí našich zákazníků. Důvěry českých spotřebitelů si velmi vážíme a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom si ji udrželi i nadále.

Daniel Nový
obchodní ředitel ETA, a. s.

Tradice a důvěra jdou i letos ruku v ruce 

Už minulé ročníky programu ukázaly, že jsou čeští spotřebitelé v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Nebylo tedy moc velkým překvapením, že u většiny kategorií nedošlo k výraznější obměně vítězů – prvenství jich letos obhájilo 48, což je z celkového počtu 65 kategorií drtivá většina. Přitom se opět potvrdilo, že Češi dávají často přednost tradičním českým značkám. Mezi ty, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, patří dlouhodobě Pilsner Urquell, Orion, Božkov, Kofola či Savo.

Přesto se pár zajímavých novinek objevilo i tentokrát. Nejdůvěryhodnější značku v kategorii stavebnin nově nahradil Ytong. Překvapením pak byla i změna v kategorii pojišťoven, kde několikanásobného předchozího vítěze vystřídala značka Kooperativa. Ta mimo jiné zvítězila i v nové doprovodné kategorii Skokan roku, která zohlednila posun značky oproti minulému ročníku.

V rámci nových kategorií se mezi vítěze zařadily například značky Zonky.cz za kategorii poskytovatelů mimobankovních půjček, Bepanthen za kategorii dětských krémů proti opruzeninám nebo McCafé za kategorii kaváren.