Níže naleznete rady a tipy k vašemu robotickému vysavači:
Obecné požadavky | Spárování vysavače | Rady a tipy, problémy | Ke stažení |
Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony s operačním systémem Android 6.0 a vyšší a IOS 11.0 a vyšší. Abyste plně využili všechny funkce aplikace a správně jim porozuměli, prostudujte si nejdříve pečlivě uživatelskou příručku k aplikaci ETA SMART.
Požadavky na Wifi síť
Lze vysavač používat i bez aplikace?
Ano. K vysavači je přiložen i dálkový ovladač, kterým je možné vysavač plnohodnotně ovládat. Nicméně aplikace ETA SMART rozšiřuje některé funkce a umožňuje využití plného potenciálu vysavače.
Pro první spárování robotického vysavače s WIFI sítí využijte UŽIVATELSKOU PŘÍRUČKU K APLIKACI ETA SMART, kterou naleznete v sekci "Ke stažení". Vždy se řiďte jednotlivými kroky v aplikaci ETA SMART.
Základním požadavkem je:
Jak mohu přispět k úspěšnému párování?
Pokud při párování něco vázne, zaměřte se na následující:
Duální Wifi síť:
Pokud ve vaší domácnosti máte inteligentní WIFI router, který automaticky přepíná frekvenci sítě mezi 2,4 GHz a 5 GHz ( v rámci jednoho SSID názvu sítě), může docházet k potížím při párování, nebo odpojování od internetu během provozu. Pokud nastávají tyto potíže, doporučujeme přepnout router na vysílání dvou samostatných frekvencí (SSID názvů), jedné na 2,4 GHz, druhé na 5 GHz.
Toto nastavení se zpravidla nastavuje v administračním rozhraní WIFI routeru. Pokud toto nedokážete změnit sami, obraťte se na svého správce sítě, nebo IT specialistu.
Pro ovládání vysavače více uživateli postupujte následovně:
Pro snadnější zvládnutí procesu párování můžete zhlédnout toto instruktážní video.
Má vysavač nějakou funkci RESET pro odstranění různých potíží?
Ano, po zapnutí robota stiskněte dvě tlačítka současně po dobu asi 10s, robot se resetuje – resp. vypne se po 10 vypne a zůstane vypnutý.
Mohou se jednotlivé nadefinované zóny překrývat?
Ano.
První vytváření mapy
Při prvním mapování chování robota pečlivě sledujte a ujistitěte se, že jsou všechny překážky odstraněny (dveře otevřeny, uklizená podlaha apod.). Tím se vyhnete případným potížím a chybám ve vytvořené mapě.
Pro vytvoření mapy vysavač vyšlete na Automatický úklid z nabíjecí stanice. Po dokončení úklidu ponechejte vysavač zaparkovat opět do nabíjecí stanice. Až po návratu se zobrazí mapa, která bude rozdělena podle rozložení místností. Tyto místnosti budou rozlišeny barevně a lze je pomocí úpravy mapy editovat. Pokud se vám vytvořila mapa, která je celá pouze šedá, tak mapování neproběhlo korektně. Doporučujeme vysavač znovu vyslat na automatický úklid celého bytu a ponechat jej dokončit celý úklid.
Mohu si definovanou zónu libovolně pojmenovat?
Ano, na výběr máte některé přednastavené možnosti názvu zón nebo si můžete vytvořit svůj vlastní název.
Proč se mapa smaže?
Pokud se objeví chybová hláška v aplikaci (vysavač se rozsvítí červeně), zkontrolujte uvedenou část vysavače a vyčistěte ji dle instrukcí v návodu k obsluze.
Okruh možných chybových hlášení:
Zmatený pohyb vysavače
Na vysavač nenalepujte žádné samolepky. Tyto samolepky mohou negativně ovlivňovat LIDAR senzory.
Aplikace se zasekává nebo „zamrzá“.
Proveďte restart aplikace i samotného robota. Pokud to nepomůže, tak restartujte i vaše smart zařízení.
Pohyb vysavače v aplikaci je „sekaný“ a má dlouhou odezvu.
Zkontrolujte sílu a stabilitu signálu vaší Wifi sítě. Je možné, že vysavač uklízí v místech s nedostatečným signálem Wifi sítě.
Vysavač udává chybné hlasové upozornění při zahájení plánovaného úklidu.
Pokud se Vám stane, že vysavač řekne při zahájení plánované chybnou hlášku "Plánovaný úklid je dokončen", lze tuto chybu odstranit. Přepněte jazyk hlasových upozornění nejdříve do agličtiny a poté zpět do češtiny. Tím dojde ke korekci hlasového upozornění. Nyní by se již tato chyba neměla projevovat.
Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?
Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve vašem telefonu (např. instalace dalších aplikací, aktualizace systému apod.) nebo na Wifi síti. Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém telefonu či Wifi síti, aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte.
Pokud selžou všechny postupy a rady výše uvedené a vyloučíte chybu na straně Vašeho telefonu a wi-fi sítě, kontaktujte nás na emailové adrese vysavace@eta.cz.
Níže jsou k dispozici návody k obsluze ve formátu PDF. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.eta.cz na podstránce konkrétního vysavače.
1) Návod k obsluze pro vysavač ETA5229-10 MASTER
2) Uživatelská příručka k aplikaci ETA SMART / ETA5229-10
3) Seznam kompatibilních příkazů pro hlasové asistenty Alexa/Google Home