Servis velkých domácích spotřebičů

JAK REKLAMOVAT VELKÉ DOMÁCÍ SPOTŘEBIČE (LEDNIČKY, CHLADNIČKY)?

  1.  K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
  2. Kontaktujte naši zákaznickou linku 545 120 545.
  3. Operátor zákaznické linky s vámi provede registraci požadavku na opravu a tento požadavek pošle příslušnému autorizovanému servisu.
  4. Autorizovaný servis Vás bude kontaktovat a dohodne se s Vámi na termínu provedení opravy.

Úplné podmínky Zrychleného servisu najdete zde.

JAK REKLAMOVAT VÝROBKY S PRODLUŽKOU ZÁRUKY?

  1. K reklamaci budete potřebovat doklad o koupi společně s Certifikátem služby Prodlužka záruky ETA, který jste získali při registraci.
  2. Kontaktujte naši zákaznickou linku 545 120 545.
  3. Operátor zákaznické linky s Vámi provede registraci požadavku na opravu a kontrolu platnosti certifikátu a požadavek na opravu pošle příslušnému autorizovanému servisu.
  4. Autorizovaný servis Vás bude kontaktovat a dohodne se s Vámi na termínu provedení opravy.

Úplné podmínky služby Prodlužka záruky na prodluzka.eta.cz