Podpora aplikace ETA SMART pro robotické vysavače

Níže naleznete rady a tipy k vašemu robotickému vysavači:    

Obecné požadavky

Spárování vysavače 

Rady a tipy, problémy

Ke stažení 

 

Obecné požadavky

Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony s operačním systémem Android 6.0 a vyšší a IOS 9.0 a vyšší.
Lze ji používat i na tabletech, ale není zde zaručena plná kompatibilita.

 

Požadavky na Wifi síť

  • 2,4 GHz (s dostatečným pokrytím vysávaného prostoru)
  • zabezpečení WPA1 a WPA2 (doporučeno WPA2)
  • vysavač je možné spárovat a v jednom okamžiku používat pouze na jedné Wifi síti (SSID)
  • pokud si nejste jisti, zda váš router splňuje výše uvedené požadavky, kontaktujte svého správce sítě

 

Lze vysavač používat i bez aplikace?

Ano, k vysavači je dodán i klasický dálkový ovladač, kterým lze vysavač ovládat a používat bez využití aplikace a nutnosti zřízení Wifi připojení. Aplikace však rozšiřuje a doplňuje některé funkce vysavače.

 

Spárování vysavače

Pro první spárování robotického vysavače s WIFI sítí se důsledně řiďte instrukcemi a jednotlivými kroky v aplikaci. Případně můžete také navštívit náš YOUTUBE kanál ETAtadyjedoma, kde dle modelu vaše vysavače naleznete podrobný video návod pro první spárování vysavače "ETA SMART - párování s WIFI".

 

Základním požadavkem je:

  • aktivní domácí WIFI síť s dostatečně silným signálem;
  • smart zařízení s nainstalovanou aplikací ETA SMART;
  • dostatečně nabitý akumulátor ve vysavači (minimálně na 35 %);
  • zapnout vysavač a spustit aplikaci a dle instrukcí si zřídit uživatelský účet a provést samotné párování.

 

Jak mohu přispět k úspěšnému párování?

  • Používejte pouze smart zařízení s podporovanými verzemi operačních systémů Android a IOS.
  • Používejte kvalitní WIFI router, který bezpečně pokryje vaši domácnost dostatečně silným signálem.
  • V průběhu párování udržujte Vaše smart zařízení v blízkosti vysavače (do vzdálenosti cca 2 m).

 

Pokud při párování něco vázne, zaměřte se na následující:

  • ověřte, zda je vysavač v dosahu signálu WIFI;
  • v názvu WIFI sítě (SSID) musí být použity POUZE znaky a-z a 0-9 (diakritiku a znaky jako "_, -, *, @, +, - či "mezera"" nepoužívejte!);
  • v případě, že váš router podporuje duální provoz na dvou frekvencích (2,4 a 5 GHz), doporučujeme síť při párování 5 GHz vypnout (poté ji můžete znovu aktivovat);
  • komunikaci vysavače a telefonu mohou narušovat některé programy (např. VPN, firewall apod.), které používáte na telefonu. Pro proces párování tyto programy vypněte;
  • ověřte, zda je akumulátor ve vysavači alespoň z 35 % nabitý;
  • vyzkoušejte párování s jiným telefonem, tím vyloučíte problém v daném telefonu;
  • vyzkoušejte založení nového účtu, tím vyloučíte problém s chybnou aktivací účtu;
  • ověřte, zda nastavení WIFI sítě a operační systém smart zařízení odpovídá stanoveným požadavkům;
  • ujistěte se, že je při párování váš telefon připojen na stejné WIFI síti, na kterou chcete spárovat samotný vysavač (stejné SSID);
  • pokud je to možné, vyzkoušejte i restart samotného WIFI routeru.

 

Pro ovládání vysavače více uživateli postupujte následovně:

  • každý uživatel si musí založit vlastní účet v aplikaci ETA SMART;
  • uživatel, který jako první svůj mobil spároval s vysavačem, je správce a má možnost nastavit sdílení vysavače s dalšími uživateli;
  • správce s již spárovaným vysavačem musí postupovat následovně - klikněte v aplikaci na VÍCE (symbol tužky na hlavní obrazovce vpravo nahoře) / SDÍLENÁ ZAŘÍZENÍ / PŘIDAT SDÍLENÍ. Poté vyplňte pole "Země / oblast" a "Číslo účtu".

 

Rady a tipy, problémy

Rady a Tipy

Proč vysavač neprovede úklid v naplánovaný čas?

  • Vysavač musí být zapnutý hlavní vypínačem.
  • Úklid v aplikaci musí být zapnutý (aktivovaný).

 

Mohu pomocí aplikace nastavovat funkci mopování?

  • Ano, k dispozici jsou celkem 3 úrovně intenzity mopování.

Problémy

Pokud se objeví chybová hláška v aplikaci, zkontrolujte uvedenou část vysavače a vyčistěte ji dle instrukcí v návodu k obsluze.

 

Okruh možných chybových hlášení:

  • VENTILÁTOR (závada sání - je potřeba servisní zásah)
  • KOLEČKA
  • KARTÁČKY
  • PŘEDNÍ NÁRAZNÍK
  • SENZORY
  • ATD.

V sekci "Ke stažení" najdete návod a v něm tabulku možných problémů, kdy vysavač signalizuje závadu pomocí světelných a zvukových signálů.

 

Aplikace se zasekává nebo „zamrzá“.

Proveďte restart aplikace a pokud to nepomůže, tak restartujte i Vaše smart zařízení.

 

Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?

Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve Vašem telefonu (např. instalace dalších aplikací, aktualizace systému apod.) nebo na WIFI síti. Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém telefonu či WIFI síti, aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte.

 

Pokud selžou všechny postupy a rady výše uvedené a vyloučíte chybu na straně Vašeho telefonu a WIFI sítě, kontaktujte nás na emailové adrese vysavace@eta.cz.

 

Ke stažení

Níže jsou k dispozici návody k obsluze ve formátu PDF. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.eta.cz na podstránce konkrétního vysavače.

1) Návod k obsluze ETA251290000 Aron

2)  Návod k obsluze ETA251590000 Falco Smart