

Níže naleznete rady a tipy k vašemu spotřebiči:
Obecné požadavky | Spárování zařízení | Rady a tipy, problémy | Ke stažení |
Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony s operačním systémem Android 7.0 a vyšší a IOS 11.0 a vyšší. Abyste plně využili všechny funkce aplikace a správně jim porozuměli, prostudujte si nejdříve pečlivě uživatelskou příručku k aplikaci ETA SMART.
Požadavky na Wifi síť
Lze zařízení používat i bez aplikace?
Ano. Aplikace slouží pouze jako chytrá varianta dálkového ovládání. Nicméně i bez aplikace slouží spotřebič jako plnohodnotný výrobek.
Pro první spárování zařízení s WIFI sítí využijte UŽIVATELSKOU PŘÍRUČKU K APLIKACI ETA SMART, kterou naleznete v sekci "Ke stažení". Vždy se řiďte také jednotlivými kroky zobrazené přímo v aplikaci ETA SMART.
Samotná aplikace umožňuje dvě možnosti, jak provést proces párování. Doporučujeme mít aktivní funkci Bluetooth, tím aplikace v průběhu procesu párování sama zařízení nalezne a celý proces urychlí.
Základním požadavkem je:
Jak mohu přispět k úspěšnému párování?
Pokud při párování něco vázne, zaměřte se na následující:
Pro ovládání zařízení více uživateli postupujte následovně:
Displej zobrazuje chybové kódy A00 - A01 - až A24...
Čistička zobrazuje množství částic 2.5 PM pouze do hodnoty 999. Pokud je znečištění vyšší, zobrazí se některá z chybových hlášek Axx viz výše (dle stavu znečištění a počtu částic).
Řešení - Senzor má interní kalibrační funkci. Během provozu se množství částic ve vzduchu díky filtraci bude snižovat, takže čistička začne po nějaké době (až 40 minut) ukazovat hodnoty 999 a nižší. Pokud by problém nebyl řešen ani např. po hodině provozu (za předpokladu čistého prostředí!), spotřebič reklamujte.
Aplikace se zasekává nebo „zamrzá“.
Proveďte restart aplikace a pokud to nepomůže, tak restartujte i vaše Smart zařízení.
Pohyb v aplikaci je „sekaný“ a má dlouhou odezvu.
Zkontrolujte sílu a stabilitu signálu vaší Wifi sítě. Pokud není závada na naší straně (výpadek serveru apod.), bude nejspíše způsobena výpadkem či kvalitou připojení vaší WIFI sítě, nebo na vašem telefonu.
Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?
Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve vašem telefonu (např. instalace dalších aplikací, aktualizace systému apod.) nebo na Wifi síti. Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém telefonu či Wifi síti, aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte.
Pokud selžou všechny postupy a rady výše uvedené a vyloučíte chybu na straně vašeho telefonu a WIFI sítě, kontaktujte nás na emailové adrese apps@eta.cz.
Níže jsou k dispozici návody k obsluze ve formátu PDF. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.eta.cz na podstránce čističky.