Praha, 1. září 2014
ETA otevřela nový centrální sklad v Plané nad Lužnicí. Vznikl tak logistický komplex, který navázal na stávající skladové prostory. Nová hala o velikosti 6 495 m² pojme až 13 tisíc paletových míst, které lépe vyhoví skladovým požadavkům značky.
Po velmi úspěšném roce 2013, kdy tradiční česká značka upevňovala pozici lídra v prodeji malých domácích spotřebičů, bylo následným krokem zkvalitnění nabízených služeb. To vedlo jednoznačně k výstavbě nového logistického centra, které lépe uspokojí rostoucí poptávku a dodržení závazků rychlých a spolehlivých dodávek zboží pro obchodní partnery a zákazníky.
„„Důvodem nové výstavby byla nutnost vyřešit logistické procesy pro produkty značky ETA do jednoho centrálního skladu, a také připravit dostatečnou skladovou kapacitu v rámci plánovaného rozvoje firmy,“ říká Libor Křížka, Manažer logistického provozu.
Nové skladové centrum se otevřelo v Plané nad Lužnicí. Investiční náklady do nové budovy, technologického vybavení a infrastruktury činily 85 milionů korun.
Značka ETA v meziročním srovnání roste o 30%. Pozitivní trend se promítá do růstu zaměstnanosti a sortimentní strategie společnosti. V loňském roce ETA potvrdila svou pozici jedničky na trhu v kategorii kuchyňských robotů se svým modelem ETA Gratus. Letos přišla společnost na trh s inovativními novinkami, které pochází z dílny českého designéra a dvorního designéra Ety MgA. Zdeňka Veverky. Příkladem je ETA Pečenka, moderní pečící trouba, která navazuje na svoji padesátiletou tradici, nebo technologicky velmi vyspělá žehlička Digi Viento. Značka tím jednoznačně potvrzuje, že svého zákazníka zná a rozumí jeho požadavkům a potřebám na kvalitní domácí spotřebič.
Další informace Vám ráda poskytne:
Kateřina Prantlová
PR Manager
M: +420 725 177 897
ETA a.s