Níže naleznete rady a tipy k vašemu robotickému vysavači:
Obecné požadavky | Spárování vysavače | Rady a tipy, problémy | Ke stažení |
Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony s operačním systémem Android 6.0 a vyšší a IOS 11.0 a vyšší. Lze ji používat i na tabletech, ale není zde zaručena plná kompatibilita. Abyste plně využili všechny funkce aplikace a správně jim porozuměli, prostudujte si nejdříve pečlivě uživatelskou příručku.
Požadavky na Wifi síť
Lze vysavač používat i bez aplikace?
Ano, k vysavači je dodán i klasický dálkový ovladač, kterým lze vysavač ovládat a používat bez využití aplikace a nutnosti zřízení Wifi připojení. Aplikace však rozšiřuje a doplňuje některé funkce vysavače.
Pro první spárování robotického vysavače s WIFI sítí se důsledně řiďte instrukcemi a jednotlivými kroky v aplikaci.
Základním požadavkem je:
Jak mohu přispět k úspěšnému párování?
Pokud při párování něco vázne, zaměřte se na následující:
Duální Wifi síť:
Pokud ve vaší domácnosti máte inteligentní WIFI router, který automaticky přepíná frekvenci sítě mezi 2,4 GHz a 5 GHz ( v rámci jednoho SSID názvu sítě), může docházet k potížím při párování, nebo odpojování od internetu během provozu. Pokud nastávají tyto potíže, doporučujeme přepnout router na vysílání dvou samostatných frekvencí (SSID názvů), jedné na 2,4 GHz, druhé na 5 GHz.
Toto nastavení se zpravidla nastavuje v administračním rozhraní WIFI routeru. Pokud toto nedokážete změnit sami, obraťte se na svého správce sítě, nebo IT specialistu.
Pro ovládání vysavače více uživateli postupujte následovně:
Pro snadnější zvládnutí procesu párování můžete zhlédnout toto instruktážní video.
Proč vysavač neprovede úklid v naplánovaný čas?
Mohu pomocí aplikace nastavovat funkci mopování?
Ano, k dispozici jsou celkem 3 úrovně intenzity mopování.
Pokud se objeví chybová hláška v aplikaci, zkontrolujte uvedenou část vysavače a vyčistěte ji dle instrukcí v návodu k obsluze.
Okruh možných chybových hlášení:
V sekci "Ke stažení" najdete návod a v něm tabulku možných problémů, kdy vysavač signalizuje závadu pomocí světelných a zvukových signálů.
Aplikace se zasekává nebo „zamrzá“.
Proveďte restart aplikace a pokud to nepomůže, tak restartujte i vaše smart zařízení.
Aplikace na nic nereaguje, přestože vždy fungovala správně. Jak řešit tento problém?
Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve vašem telefonu (např. instalace dalších aplikací, aktualizace systému apod.) nebo na WIFI síti. Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém telefonu či WIFI síti, aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte.
Pokud selžou všechny postupy a rady výše uvedené a vyloučíte chybu na straně vašeho telefonu a WIFI sítě, kontaktujte nás na emailové adrese vysavace@eta.cz.
Níže jsou k dispozici návody k obsluze ve formátu PDF. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.eta.cz na podstránce konkrétního vysavače.