V současné době je k dispozici 6 jazykových mutací – čeština, slovenština, angličtina, maďarština, polština a němčina.
Ne, aplikace je určena pouze pro tzv. „chytrá“ zařízení s operačním systémem Android nebo IOS. Obyčejné mobilní telefony (bez daného operačního systému) s aplikací pracovat neumí.
K dispozici jsou 2 identické verze aplikace, každá však pro jiný typ operačního systému. Jedna verze pro operační systémy Android, druhá pro iOS (Apple).
Kompatibilita:
Teoreticky to možné je, ale nelze zaručit správnou funkčnost aplikace, proto tuto variantu nelze doporučit a ani to nemůže být důvodem k reklamaci vysavače.
Komunikace mezi vysavačem a mobilním smart zařízením probíhá zprostředkovaně pomocí Wifi technologie. Je tedy nutné mít v domácnosti stabilní internetové připojení (Wifi síť). Jakmile bude vysavač s Wifi spárován, bude tato domácí síť hlavním komunikačním prostředkem mezi vaším telefonem a robotem. To vám umožní robota ovládat třeba z druhého konce naší planety – stačí smart zařízení připojit k internetu (Wifi, datový tarif…) a doma mít zapnuté Wifi připojení.
Ne.
QR kód používáme jako usnadnění instalace pro všechny, kdo rádi tento moderní prvek využívají. K jeho používání však musíte mít nainstalovánu čtečku QR kódů (k dispozici je velmi mnoho bezplatných verzí, které lze snadno a rychle nainstalovat). Pokud pro vás není možnost použití QR kódu z jakéhokoliv důvodu přijatelná, použijte ke stažení aplikace standardní způsob přes centrální úložiště aplikací Google Play / App Store.
Ano, k vysavači je dodán i klasický dálkový ovladač, kterým lze vysavač ovládat a používat bez využití aplikace a nutnosti zřízení Wifi připojení. Aplikace však rozšiřuje a doplňuje některé funkce vysavače.
Primárně jsou aplikace určeny pouze pro operační systémy iOS a Android. V dnešním digitalizovaném světě však existují i různé emulátory pro Android, které zpřístupní aplikace i na počítačích s Windows či macOS. Pokud máte dostatečné zkušenosti v této oblasti, můžete aplikaci vyzkoušet i na svém počítači pomocí volně dostupných emulátorů. Nelze však zcela zaručit plnou funkčnost aplikace.
Ano, v tom tkví jedna z předností ovládání pomocí aplikace ETA SMART. Je ovšem nutné nejdříve mít vaše smart zařízení spárované s vysavačem v dané Wifi síti, ve které vysavač provozujete. Pro vzdálené ovládání pak musíte mít od svého operátora předplacená mobilní data nebo musíte mít vaše smart zařízení připojené k jiné Wifi síti (až po úspěšném spárování ve Vaší domácí Wifi síti).
Ne, vysavač je možné přihlásit a v jednom okamžiku používat pouze na jedné Wifi síti, se kterou je aktuálně spárovaný.
V zásadě postačuje mít:
V aplikaci naleznete i rady a tipy, jak vaše zařízení spárovat.
Nejdříve vyzkoušejte párování s jiným smart zařízením. Pokud obtíže přetrvávají, tak postupujte následovně:
Pokud nepomůže nic z výše uvedeného, přejděte do sekce řešení problémů viz níže.
Celkem 10. Jeden účet je vždy hlavní (administrátorský), ze kterého pak můžete sdílet Váš vysavač s dalšími uživatelskými účty (např. ostatními členy domácnosti), které pak budou mít přístup k ovládání vysavače.
Ano, k Vašemu účtu se můžete přihlásit z více různých smart zařízení, ne však v jednom okamžiku. Je vždy nejdříve nutné se odhlásit v aplikaci ve Vašem zařízení a teprve poté se přihlásit přes aplikaci v druhém (jiném) zařízení.
Ano, z jednoho uživatelského účtu můžete ovládat až XY vysavačů, mezi kterými si můžete dle potřeby přepínat. Tuto možnost ocení především vlastníci větších nebo vícepodlažních domácností. Odpadne tak nutnost přenášet vysavač např. mezi jednotlivými podlažími.
Mezi hlavní přednosti aplikace ETA SMART patří:
Ano, k dispozici jsou celkem 3 úrovně intenzity mopování.
Tvorba aplikací pro Smart zařízení není snadná. Především pak u operačního systému Android je zajištění správné funkčnosti a kompatibility aplikací nelehký úkol. Problém spočívá v tom, že si různí výrobci Smart zařízení Android do jisté míry přizpůsobují. Z tohoto důvodu musí každá aplikace běžet na stovkách zařízení s odlišnými (byť stejně označenými) verzemi Android a hardwarovými parametry (mnohdy různých kvalit) – to však nezřídka způsobuje potíže se stabilitou a kompatibilitou aplikací. Vyšší míru nestability a potíží vykazují starší verze Android (verze 4.4), novější jsou naopak zpravidla stabilnější a spolehlivější. Tyto potíže potkávají mnohé značky a vývojáře aplikací – výjimkou tedy není ani aplikace ETA SMART.
Ne vždy je na vině aplikace – problém může být také na straně daného zařízení, což nejsme schopni nijak ovlivnit. Tato hardwarová pestrost různých zařízení je tak široká, že nemůžeme zaručit 100% funkčnost na všech zařízeních. Vedle toho může funkci aplikace negativně ovlivnit také jiná aplikace, kterou si uživatelé do svého zařízení nainstalují (případně jiné uživatelské zásahy do aplikací nebo systému Smart zařízení).
U ETA SMART zde nevstupuje do hry pouze otázka nastavení a kvality smart zařízení (tedy např. vašeho mobilního telefonu), pomocí kterého vysavač ovládáme, ale také samotné nastavení a kvalita domácích Wifi sítí a routerů. Oblast internetového připojení a stabilního fungování zařízení v rámci těchto sítí je sama o sobě problematická (zejména v hustěji zastavěných lokalitách či bytových domech, kde je obrovský frekvenční provoz z různých zařízení) a může způsobovat problémy, které nejsme schopni ovlivnit. Nejsme schopni také ručit za kvalitu a stav některých nestandardních druhů internetových řešení v domácnosti, nebo jejich specifických nastavení, které nejsou běžně používané.
Přesto vězte, že aktivně vyhledáváme možné problémy s nefunkčností či nestandardním chováním aplikace i připojení k Wifi síti. Pokud na ně narazíme, snažíme se je diagnostikovat a případné problémy s kompatibilitou dále formou aktualizací odstraňovat.
Pokud tedy narazíte na nestandardní chování aplikace ETA SMART či Wifi připojení, učiňte kroky doporučené v návodu k obsluze nebo zde uvedené. Pokud se vám přesto nepodaří závadu vyřešit, napište nám prosím váš problém s popisem modelového označení vašeho Smart zařízení a používané verze operačního systému (zpravidla najdete v sekci nastavení a „o telefonu“) + pokud to víte také druhu Wifi routeru nebo způsob šíření/zapojení domácí internetové sítě. Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost.
Email podpory: vysavace@eta.cz
První pomoc při problémech: ještě než začnete vyhledávat různé rady, návody a postupy, vždy vyzkoušejte (v uvedeném pořadí) „zlatou trojici“ řešení, která mnoho problémů ihned vyřeší:
a) Restartovat aplikaci (popř. celé smart zařízení)
b) Restartovat vysavač
c) Restartovat Wifi router (je-li to možné)
Pokud selžou všechny postupy a rady uvedené zde a v návodu k obsluze a vyloučíte chybu na straně Vašeho smart zařízení nebo Vaší Wifi sítě (pokud to pro vás není problém, požádejte o asistenci správce vaší internetové sítě – pokud je problém na straně nastavení internetu, může v některých případech <nějakým postupem v závislosti na specifickém stavu vaší sítě> problém s párováním vyřešit), tak nás prosím kontaktujte na emailové adrese vysavace@eta.cz nebo na zákaznické lince +420 577 055 220.
Proveďte restart aplikace a pokud to nepomůže, tak restartujte i Vaše smart zařízení.
Situace je pravděpodobně zapříčiněna nějakou změnou, která proběhla ve vašem Smart zařízení (např. instalace aplikací, které mohou nějakým způsobem ovlivňovat chod ostatních aplikací, aktualizace systému, závady na telefonu apod.) nebo na internetové Wifi síti (způsobu zapojení, změna v sousedských Wifi sítích, které zasahují do vaší domácnosti atp.). Pokud problém nedokážete vyřešit vrácením změn na svém Smart zařízení či Wifi síti (nebo problém s aplikací ETA SMART vznikl zdánlivě samovolně), aplikaci ETA SMART odinstalujte a znovu nainstalujte. V případě potřeby nás prosím kontaktujte na emailové adrese vysavace@eta.cz nebo na zákaznické lince +420 577 055 220.