Značka ETA je přítomna na českém trhu již přes 70 let. Spolu s rozvojem společnosti došlo také na její expanzi v zahraničí. Již několik let je tak možné nacházet výrobky značky ETA v mnoha evropských zemích a domácnostech, kde se značka ETA buduje a objasňuje spotřebitelům, čím jsou jednotlivé produkty unikátní oproti konkurenci a v čem si každý z nich nese svůj příběh.
Veletrh IFA se koná již desítky let a dává příležitost světovým značkám spotřební elektroniky a domácích spotřebičů předvést své technologické novinky, nové produktové řady či dodatečná vylepšení stávajícího produktového portfolia. Tato prestižní akce se každoročně těší obrovské návštěvnosti ze stran odborné i laické veřejnosti a zájmu značek prezentovat výsledky své práce.
Hlavním záměrem společnosti ETA je představení svých principů, na kterých společnost funguje, na co klade důraz a jaké má záměry, odborné i široké veřejnosti z celého světa.
Představíme převážně své TOP produkty, novinky, historii firmy, příběhy za jednotlivými produkty, vlastní design, vývoj příslušenství. Cílem účasti je také prezentovat ETU jako Českou značku s dlouhou historií, upevnit její postavení v České republice a více rozvinout značku v rámci Evropy, kde může konkurovat věhlasným značkám.
Jak je známo, ETA klade velký důraz na design svých výrobků, a tak ani forma jejich představení nebude za touto tradicí pokulhávat. Naše veletržní prezentace nabídne návštěvníkům unikátní vystavení výrobků na ploše 72m2, které vyzdvihnou jejich vlastnosti a přednosti, ukáže produkty v akci a nabídne ochutnávku jídel připravených přímo pomocí produktů značky ETA, díky Live cooking show s profesionálním kuchařem, Pavlem Václavíkem, šéfkuchařem Hotelu Lanterna ve Velkých Karlovicích.
Veletrh IFA 2015 očekává návštěvnost odborné a široké veřejnosti v počtu okolo 240.000 návštěvníků během konání veletrhu ve dnech 4. – 9. 9. 2015 v Berlíně.