Nová kampaň Ety podporuje prodeje vysavačů

Praha, 2. října 2015

Společnost Eta spustila kampaň s názvem „Štěně, nebo vysavač?“ na podporu kategorie vysavačů. Podle marketingové ředitelky Lenky Kleinové je cílem nové kampaně zvýšit tržní podíl v kategorii sáčkových vysavačů z 13 % na 15 %.

Ke zvýšení tržního podílu by měla Etě pomoci kampaň propojená přímo s prodejci. Nejedná se o klasickou image, ale cílenou podporu prodeje jedné části sortimentu s přesahem do prodejní sítě několika významných elektro řetězců a eshopů (např. Euronics, alza.cz, Datart). Pro každého z nich jsou vystavěny zvláštní microsite odkazující z hlavní stránky www.stenenebovysavac.cz.

Autorem námětu kampaně je agentura DigitalBrain, která má také na starosti vedení a koordinaci celého projektu.

Spot sází na viralitu, ale bude také masivně podpořen v online bannery na Seznam.czGoogle.cz, PPC na Facebooku, brandingem internetových ženských portálů jakou jsou dama.cz, prozeny.cz apod.

Řetězec s elektronikou Datart využije stejný spot také v rámci televizní kampaně na Nova Group a pro své slovenské pobočky na Markíza Group. Kampaň poběží také na Slovensku, kde se do ní zapojí Datarthej.sk.

Více zde:

http://www.mediaguru.cz/aktuality/nova-kampan-ety-podporuje-prodeje-vysavacu/#.VhIxRisf0-q