ETA se po čtyřech letech vrací do televize

Praha, 24. října 2012 – Společnost ETA a.s. vrací svou podzimní kampaň po čtyřech letech do hlavního vysílacího času televize. Cílí svou kampaň Prodlužka záruky ETA na nosné televizní médium. ETA potvrzuje pozici nejznámější značky v České republice na základě zářijového průzkumu agentury Nielsen.

 Od 15. října do 13. ledna odvysílá TV Prima, ve svém prime timu, 500 sponzorských vzkazů. Sponzorské vzkazy z domácího prostředí uvedou novinky a nosné produkty společnosti ETA – pekárna Duplica Vital, kuchyňský robot Gratus, tyčový mixér Cabero, vysavač Canto a žehlička Viento.

 Podzimní kampaň loňského roku byla zaměřena zejména na mladší cílovou skupinu a internet, jako hlavní médium pro kampaň. „Chtěli jsme si vyzkoušet sílu internetu a sociálních sítí a jejich vliv na obchod malých domácích spotřebičů“, říká Jiří Pathy, předseda představenstva společnosti ETA a.s.

Pro rok 2012 jsme se zaměřili na jedinou nosnou kampaň ETA, a to Prodlužka záruky ETA. Podzimní kampaň je v TV.  Chceme zaujmout ženy, které jsou naší cílovou skupinou a ukázat jim, že ETA byla, je a bude nejznámější a jednou z nejkvalitnějších značek na našem trhu.“, dodává Jiří Pathy.

 V září letošního roku proběhl průzkum znalosti značky ETA v Čechách. Průzkum provedla agentura Nielsen a ETA nadále potvrzuje svou stabilní pozici nejznámější značky v Čechách.

Výsledky průzkumu:

ZNALOST značky ETA

       značku ETA si spontánně vybaví 84 % Čechů, přímo  na 1. místě  zmíní značku  62 % Čechů.

       ETA je  nejznámější značkou SDA,  s nápovědou značku zná 98 % všech Čechů.

       větší povědomí o portfoliu značek elektrospotřebičů mají ženy než muži.

       77 % z nich vlastní alespoň 1 výrobek  ETA.

 

OSOBNÍ ZKUŠENOST

       osobní zkušenost deklaruje 95% lidí z těch, kteří značku znají.

       Pro značku je u nás typický výrobek ETA - vysavač, následován žehličkou, kuchyňským robotem, šlehačem či mixérem.