ETA přišla s nejefektivnějším internetovým řešením

Praha, 27. září 2012 – Společnost ETA a.s. zvítězila hned v několika kategoriích v průzkumu IEA 2012, ocenění za nejefektivnější internetové řešení. Tradiční česká značka domácích spotřebičů tím dále a velmi úspěšně rozšiřuje marketingovu on line komunikaci pro své obchodní partnery a na své koncové zákazníky.

Internet Effectivness awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším internetovým řešením na českém trhu. Vítězstvím společnosti dokazují, že umí využít digitální média ke vzniku nových způsobů podnikání, k poskytování svých služeb on-line, k lepší komunikaci se zákazníky, se zaměstnanci či obchodními partnery, a dokáží přitom dosáhnout skutečných výsledků. Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity. Ceny získávají komunikační kampaně, které marketingovou on-line komunikaci mění v konkrétní výsledky.


Společnost ETA a.s. získala 1. místo v kategorii „Spotřební zboží, obchod, prodej“ za řešení a implementaci ETA eshop. Dále se v téže kategorii umístila na 3. místě za kampaň „Testovací studio“.  V kategorii „Průmysl a energetika“ se ETA a.s. umístila na 2. místě  za řešení marketingové kampaně „Prodlužka záruky ETA“. Hlavní cenu Organizátora IEA 2012 za nejlepší využití sociálních sítí, virálního marketingu a videa, si ze slavnostního večera odnesla opět ETA a.s. za provedení on line kampaně „Testovací studio“.

O společnosti ETA a.s.:

Společnost ETA a.s. je tradiční českou značkou malých domácích spotřebičů, která působí na trhu již od roku 1943 a patří mezi největší české značky. Spontánní znalost značky ETA mezi českými spotřebiteli dosahuje 96 %, a to nejen názvem, ale i synonymy „tradice“ a „kvalita“. Od roku 2007 je společnost ETA a.s. vlastněna investiční skupinou Benson Oak. V říjnu 2011 značku ETA kupuje lídr na trhu distribuce domácí elektroniky firma HP Tronic Zlín spol. s.r.o.