Značka ETA získala prestižní ocenění Nejdůvěryhodnější značka i cenu Czech Superbrands

Spotřebiče ETA se v posledním době těší velké oblibě mezi spotřebiteli, což dokazují nejen vysoká prodejní čísla, ale také dvě ocenění, které značka získala. Koncem roku 2016 si převzal obchodní ředitel Daniel Nový cenu za Nejdůvěryhodnější značku 2016 mezi malými domácími spotřebiči a v novém roce ocenili spotřebitelé a následně i odborná porota značku ETA cenou Czech Superbrands 2017.

V rozsáhlém celonárodním průzkumu hodnotí tisíce českých spotřebitelů, kterým značkám nejvíce důvěřují. ETA si získala jejich důvěru před celosvětovými giganty jako je Bosch, Philips či Tefal. Z výsledků je patrné, že tuzemské značky hrají u českých spotřebitelů stále prim. ETA se tak zařadila mezi značky jako je Kofola, Škoda nebo Baťa.

„Tohoto ocenění si velmi vážíme a děkujeme našim spokojeným zákazníkům, kteří nás takto ohodnotili. Naše snaha co nejvíce přizpůsobovat produkty českému trhu a nárokům českých spotřebitelů se vyplatila. Sovu roli jistě hraje i to, že se snažíme poskytovat tu nejlepší péči našim zákazníkům, mohou se například spolehnout na 10letou prodlouženou záruku u kuchyňských robotů, které dominují českému trhu“.

Daniel Nový,
obchodní ředitel ETA, a.s.

Značka ETA se letos může pyšnit i dalším oceněním, a to cenou Czech Superbrands 2017, kterou získala již po třetí. Superbrands je neuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, a to ve více než 90 zemích světa. Značky se do programu nemohou samy přihlásit, ale jsou nominovány a hodnoceny spotřebiteli. Závěrečné vyhodnocení pak obstarává odborná komise složená z profesionálů, která hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace a prestiž.

„Obě tato ocenění jsou pro nás velkou výzvou a motivací v dalším rozvoji značky ETA. Jsem velmi rád, že čeští spotřebitelé dávají českým značkám stále přednost. Pro nás to platí dvojnásob, protože nejsme financování zahraničním kapitálem a společnost tvoří čeští lidé, kteří jak je vidět, rozumí českým spotřebitelům nejlépe. Díky patří oběma, jak našim zákazníkům, tak našim zaměstnancům“. 

Daniel Nový