Společnost ETA a.s. pozvala novináře do školy vaření. Neformální setkání se konalo ve škole vaření Chefparade v Praze Holešovicích. Mezi pozvanými redaktory byly zaměstnanci největších mediálních domů v ČR. Celý podvečer společnost ETA pojala v přátelském duchu … „přijďte za námi na kus řeči“, stálo v pozvánce pro vybraných 40 novinářů.
Přišli všichni … značka s tradicí více než 70 let je pro novináře stále tahákem …
Společnost, která má již několik let, kromě Hlinska a Prahy své srdce na Moravě, si s sebou do Prahy přivezla kus Valašska nejen díky vůni frgálů, které šéfkuchař hotelu Spa Lanterna Pavel Václavík z Velkých Karlovic naučil redaktorky péct. Ale také výborným moravským vínečkem, které hosté ochutnávali do pozdních večerních hodin.
S novináři vařili také zaměstnanci společnosti ETA. „Byla to velká zábava a nejlepší na tom celém byla skutečnost, že jsme si pak naše výtvory mohli i sami sníst nebo odnést s sebou domů!“, řekla šéfredaktorka jednoho z nejčtenějšího titulu o jídle u nás, sama velká milovnice dobrého jídla.
Naopak pro Lindu Michalčíkovou, marketingovou specialistkou společnosti ETA, bylo setkání spíše příležitostí, jak se dozvědět něco nového z toho co redakce chystají a jaké nové trendy v oblasti PR se v mediálních domech pečou pro nadcházející rok. „ Bylo příjemné potkat se s lidmi, se kterými si týdně vyměníte desítky emailů, píšeme si jak pracovní, tak osobní zprávy o dětech, dovolené … a najednou zjistíte, že ta milá Petra z redakce časopisu o bydlení (celou sezonu psala články o ETA MDA pro jejich tituly), kterou jsem si představovala jako blondýnku… tak je to nádherná, okatá bruneta“, doplnila Linda Michalčíková.
Šéfkuchař Pavel novinářům ukázal jak si připravit domácí lasagne, které poté zapekli v ETA Pečence a bylinkovo-tomatovou omáčku připravili v ETA Vital Blendu – vysokootáčkovém mixéru, který se rozrostl o novější typ DIGI.
„Pozvaným jsme kromě prozrazení receptu na pravý valašský frgál, darovali i sportovní mixér Activ Mix, který je novinkou ETA a kterým, společnost navazuje na další, již existující řadu produktů zdravého životního stylu Vital Blend, Vital Press, parní hrnec Calderon Vital, či pekárnu Duplica Vital.
Akce se vyvedla a těšíme se všichni na další setkání ETA a redaktorů … kde? To se již vymýšlí v teamu marketingové ředitelky ETA a.s. Lenky Kleinové.