Praha, 12. září 2012 – Předběžný hrubý hospodářský výsledek společnosti ETA, nejdůvěryhodnější české značky domácích spotřebičů, za období 2-7 2012 zkráceného jedenáctiměsíčního fiskálního roku, činil: – 4,16 mil. Kč. Ve srovnání s rokem 2011 se jedná o výrazný posun společnosti ke kladnému hospodaření. Ve stejném období roku 2011 dosáhla společnost výsledek: – 55,2 mil. Kč
Společnost ETA prošla v první polovině tohoto roku náročnou restrukturalizací, která nám přinesla výrazné zlepšení našich finančních výsledků. Naše výsledky potvrzují, že i v náročném konkurenčním prostředí má ETA, jako neznámější a nejdůvěryhodnější česká značka, pevné a stabilní postavením na českém trhu.
„Kvalita a vysoký výkon, to je to, co zákaznice v dnešní době oceňují na výrobcích společnosti ETA. Od jara letošního roku nabízíme opět něco navíc: Prostřednictvím naší kampaně Prodlužka záruky, umožníme zákazníkům využít výhody a výkony produktů ETA v nadstandardní prodloužené záruce“, říká Jiří Pathy, předseda představenstva společnosti ETA. „ETA je tradiční česká značka, která českým a slovenským zákazníkům rozumí. Kvalitní výrobky a spolehlivost, s podporou silné distribuční sítě, jsou atributy, které ETA na českém a slovenském trhu dnes nabízí“, dodává Jiří Pathy.
O společnosti ETA:
Společnost ETA je tradiční českou značkou malých domácích spotřebičů, která působí na trhu téměř 70. let a patří mezi největší české značky. Všechno to začalo v roce 1943, kdy pražský podnikatel Jan Prošvic začal vyrábět elektrospotřebiče. V roce 1952 vzniká samostatný podnik Elektro-Praga Hlinsko a začíná výhradně vyrábět vysavače. Spontánní znalost značky ETA mezi českými spotřebiteli dosahuje 96 %, a to nejen názvem, ale i synonymy „tradice“ a „kvalita“. ETA si od roku 2005 drží prvenství v kategorii nejdůvěryhodnější značky na základě průzkumu Reader ´s Digest. Výběr. Od roku 2011 je vlastníkem značky ETA, vedoucí firma na trhu prodeje domácích elektrospotřebičů společnost HP Tronic Zlín.