Praha, 25. března 2009 – Kuchyňské spotřebiče ETA zvítězily v devátém ročníku evropského průzkumu, který organizuje Reader´s Digest Výběr, a získaly tak ocenění Dobrá značka. Výsledky průzkumu byly zveřejněny minulý týden. Kuchyňské spotřebiče ETA vítězí každoročně od roku 2003, kdy byla tato kategorie poprvé vypsána.
„Získaného ocenění si velice vážíme. Těší nás úspěch u spotřebitelů a věříme, že i do dalších let společně s novým designem nabídneme zákazníkům výrobky vysokých užitných vlastností a atraktivního provedení,“ řekl marketingový ředitel společnosti ETA Zdeněk Hašek.
O získání ocenění Dobrá značka rozhodují sami čtenáři knih a magazínu společnosti Reader´s Digest Výběr. Cílem průzkumu je zjistit spontánní znalost a důvěryhodnost značek ve třiceti kategoriích. V České republice bylo dotazníkem obesláno 13 500 respondentů. Dobrá značka je ocenění známé po celém světě. Soutěže se kromě České republiky účastní i dalších 16 zemí Evropy. Ve světě je ocenění Dobrá značka známo pod mateřským názvem projektu Trusted Brands.
Společnost ETA je tradiční českou značkou malých domácích spotřebičů. Na trhu působí již od roku 1943 a patří mezi největší české značky. Její tržby v roce 2007 činily 1 miliardu Kč. Spontánní znalost značky ETA mezi českými spotřebiteli dosahuje plných 96 %. Od roku 2007 je společnost ETA vlastněná investiční skupinou Benson Oak.