Praha/Hlinsko, 1. dubna 2009 – Tradiční česká značka malých domácích spotřebičů ETA dnes oznámila změny v organizaci a vedení společnosti. Nová struktura definuje tři oblasti řízení: Marketing, Sales a Supply Chain Management, která každá bude vedena svým ředitelem. Oblasti Finance a Administrativa budou řízeny přímo generálním ředitelem.
V rámci změn odešli ze společnosti Jaromír Jaroš, obchodní ředitel, Jan Šíd, finanční ředitel, Martin Jelínek, provozní ředitel a několik dalších pracovníků z oblasti marketingu, obchodu a administrativy.
ETA zároveň oznámila, že najala Ondřeje Krkošku do funkce ředitele Supply Chain Management. Pan Krkoška přináší do společnosti bohaté zkušenosti z působení v pražské pobočce mezinárodní společnosti Groupe SEB, vedoucí firmy v oblasti malých domácích spotřebičů, a Datart, předního mezinárodního řetězce specializovaných elektroobchodů.
Tomáš Fencl, předseda představenstva a generální ředitel, ke změnám uvedl: “Pro úspěšný rozvoj tradiční české značky ETA bylo nezbytné zefektivnit a zjednodušit organizaci a vedení společnosti, včetně vrcholového managementu. S novou organizační strukturou bude ETA lépe schopna reagovat na měnící se potřeby zákazníků a podmínky na trhu. Chceme se také více soustředit na výzkum a vývoj nových produktů včetně řízení kvality a designu. S tím souvisí i nedávné zintenzivnění spolupráce s designerem Zdeňkem Veverkou, který již se značkou ETA dříve spolupracoval a stojí za řadou úspěšných projektů.”
Společnost ETA je tradiční českou značkou malých domácích spotřebičů. Na trhu působí již od roku 1943 a patří mezi největší české značky. Její tržby v roce 2007 činily 1 miliardu Kč. Spontánní znalost značky ETA mezi českými spotřebiteli dosahuje plných 96 %. Od roku 2007 je společnost ETA vlastněná investiční skupinou Benson Oak.