ETA v letních horkých dnech nezahálí a natáčí nová, produktová videa

Celkem 25 produktových videí si dala značka ETA za cíl natočit přes letní prázdniny. Jedná se o produktová videa, která jsou zcela jiná, než doposud z online komunikací značky znáte.  Obyčejné produktové video, kde vidíte vysavač ze všech stran s popiskem nejkvalitnější vysavač na trhu, natočíte během chvilky. Ale zájem s ním rozhodně nevzbudíte, natož touhu po koupi. Natočit produktové video, které bude prodávat - to chce trochu tvůrčího přístupu.

Natáčení produktového videa pro vysavač ETA Manoa Animal

Aqualio

Milio

Manoa Animal

Pečenka, Max, Mini




ETA se rozhodla inspirovat se příběhy lidí, kteří produkt používají. Ve videu vidíme lidi, pro které  jsou produkty značky ETA běžnou součástí života a pomáhají jim ulehčit denní starosti kolem úklidu, vaření i ukázat, že zdravý životní styl není žádná věda a jedním stiskem tlačítka na vysokootáčkovém mixéru Vital Blend si v pohodlí domova připraví hRAWě zdRAWě domácí smoothie, rostlinná mléka, nebo oříšková másla. Cílem videí je, aby český zákazník po shlédnutí cítil emoce: „To se mi líbí!“ … začne toužit po stejně „běžném“ životě a právě proto si ETU koupí.  

Ve videích nechybí ani důraz na kvalitní technologie, patentované systémy, benefity výrobků. Sdílením našeho know-how dáváme najevo, že jsme odborníci a opravdu rozumíme a věříme tomu co na trh uvádíme. Věříme, že stejně tak nás začnou vnímat i naši budoucí zákazníci, kteří videa na online kanálech shlédnou.

Celou kampaň si ETA a.s. řídí sama, bez pomocí reklamních agentur a je prací marketingového oddělení ETA.

Videa budou u produktů v online obchodech, v digitálních rámečcích značkových prodejen ETA a u obchodních partnerů, zacílení je i na oficiálním FacebookovémInstagramovém profilu ETA a.s., samozřejmostí je Youtube kanál ETA CZ.

Případné dotazy směřuje na:
Michalčíková Linda, marketing ETA a.s.,
michalcikoval@eta.cz