Celkem 25 produktových videí si dala značka ETA za cíl natočit přes letní prázdniny. Jedná se o produktová videa, která jsou zcela jiná, než doposud z online komunikací značky znáte. Obyčejné produktové video, kde vidíte vysavač ze všech stran s popiskem nejkvalitnější vysavač na trhu, natočíte během chvilky. Ale zájem s ním rozhodně nevzbudíte, natož touhu po koupi. Natočit produktové video, které bude prodávat - to chce trochu tvůrčího přístupu.
Natáčení produktového videa pro vysavač ETA Manoa Animal
Aqualio | Milio | Manoa Animal | Pečenka, Max, Mini |
ETA se rozhodla inspirovat se příběhy lidí, kteří produkt používají. Ve videu vidíme lidi, pro které jsou produkty značky ETA běžnou součástí života a pomáhají jim ulehčit denní starosti kolem úklidu, vaření i ukázat, že zdravý životní styl není žádná věda a jedním stiskem tlačítka na vysokootáčkovém mixéru Vital Blend si v pohodlí domova připraví hRAWě zdRAWě domácí smoothie, rostlinná mléka, nebo oříšková másla. Cílem videí je, aby český zákazník po shlédnutí cítil emoce: „To se mi líbí!“ … začne toužit po stejně „běžném“ životě a právě proto si ETU koupí.
Ve videích nechybí ani důraz na kvalitní technologie, patentované systémy, benefity výrobků. Sdílením našeho know-how dáváme najevo, že jsme odborníci a opravdu rozumíme a věříme tomu co na trh uvádíme. Věříme, že stejně tak nás začnou vnímat i naši budoucí zákazníci, kteří videa na online kanálech shlédnou.
Celou kampaň si ETA a.s. řídí sama, bez pomocí reklamních agentur a je prací marketingového oddělení ETA.
Videa budou u produktů v online obchodech, v digitálních rámečcích značkových prodejen ETA a u obchodních partnerů, zacílení je i na oficiálním Facebookovém a Instagramovém profilu ETA a.s., samozřejmostí je Youtube kanál ETA CZ.
Případné dotazy směřuje na:
Michalčíková Linda, marketing ETA a.s., michalcikoval@eta.cz