Čeští spotřebitelé letos v kategorii domácích spotřebičů opět zvolili nejdůvěryhodnější značkou roku ETA, která tak opět obhájila prvenství a získala toto prestižní ocenění již potřetí v řadě.
Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Vyhlášení výsledků se konalo 8. listopadu 2018 v Praze, v krásných prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny.
Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 převzal za značku ETA obchodní ředitel společnosti ETA a.s. Daniel Nový.
„Velmi si vážíme toho, že lidé důvěřují značce Eta a mají ji rádi. To, že jsme toto prestižní ocenění získali již potřetí za sebou, nám dává pozitivní zpětnou vazbu a ukazuje, že svou práci děláme dle úsudku našich českých zákazníků dobře. Děkujeme jim za projevenou důvěru. I nadále budeme dělat vše pro to, aby byli s našimi výrobky a službami co nejvíce spokojeni.“
Daniel Nový,
obchodní ředitel ETA, a. s.
Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Nebylo tedy moc velkým překvapením, že u téměř dvou třetin kategorií nedošlo k výraznější obměně vítězů, prvenství jich letos z celkového počtu obhájilo 39. I letos se přitom potvrdilo, že Češi dávají přednost tradičním českým značkám, a to ve více než polovině případů. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se tak opět zařadily například Božkov, Kofola či Savo.
Přesto se pár zajímavých novinek objevilo. Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Překvapením pak byla i změna v kategorii privátních značek, kde několikanásobného předchozího vítěze vystřídala značka Globus.
V rámci nových kategorií se mezi vítěze zařadily např. značky ČSOB Leasing za kategorii poskytovatelé autofinancování, Paralen Grip za kategorii volně prodejné léky na chřipku a nachlazení nebo Focus Optik za kategorii oční optiky.
Jen tři značky letos získaly v rámci průzkumu více než 2000 hlasů ze 4000 možných. Své role favoritů zde opět potvrdily značky Dr. Max a absolutní vítěz celé ankety – Jar. Tento rok se k nim však nad hranicí 2000 hlasů přidal i nováček v podobě značky Student Agency, která zabodovala v kategorii prodejců letenek a obsadila v celkovém hodnocení třetí příčku.