ETA je opět Nejdůvěryhodnější značkou

Čeští spotřebitelé letos v kategorii domácích spotřebičů opět zvolili nejdůvěryhodnější značkou roku ETA, která tak opět obhájila prvenství a získala toto prestižní ocenění již potřetí v řadě

Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Vyhlášení výsledků se konalo 8. listopadu 2018 v Praze, v krásných prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny. 

Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 převzal za značku ETA obchodní ředitel společnosti ETA a.s. Daniel Nový.

ETA opět nejdůvěryhodnější značkou

„Velmi si vážíme toho, že lidé důvěřují značce Eta a mají ji rádi. To, že jsme toto prestižní ocenění získali již potřetí za sebou, nám dává pozitivní zpětnou vazbu a ukazuje, že svou práci děláme dle úsudku našich českých zákazníků dobře. Děkujeme jim za projevenou důvěru. I nadále budeme dělat vše pro to, aby byli s našimi výrobky a službami co nejvíce spokojeni.“ 

Daniel Nový,

obchodní ředitel ETA, a. s.

Když důvěřuje Čech…

Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Nebylo tedy moc velkým překvapením, že u téměř dvou třetin kategorií nedošlo k výraznější obměně vítězů, prvenství jich letos z celkového počtu obhájilo 39. I letos se přitom potvrdilo, že Češi dávají přednost tradičním českým značkám, a to ve více než polovině případů. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se tak opět zařadily například Božkov, Kofola či Savo.

Přesto se pár zajímavých novinek objevilo. Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Překvapením pak byla i změna v kategorii privátních značek, kde několikanásobného předchozího vítěze vystřídala značka Globus.

V rámci nových kategorií se mezi vítěze zařadily např. značky ČSOB Leasing za kategorii poskytovatelé autofinancování, Paralen Grip za kategorii volně prodejné léky na chřipku a nachlazení nebo Focus Optik za kategorii oční optiky.

Jen tři značky letos získaly v rámci průzkumu více než 2000 hlasů ze 4000 možných. Své role favoritů zde opět potvrdily značky Dr. Max a absolutní vítěz celé ankety – Jar. Tento rok se k nim však nad hranicí 2000 hlasů přidal i nováček v podobě značky Student Agency, která zabodovala v kategorii prodejců letenek a obsadila v celkovém hodnocení třetí příčku.